Monday 25 March 2019

میرے هک جام دی دشمنی واسطے

میرے هک جام دی دشمنی واسطے هر جگہ توں میخانے خریدے گئے
میرے سر تے ناہ دستار قائم رهوے میرے اپنے بیگانے خریدے گئے
میرا نامہ کہانی دا جهمر بنے هر بلک توں فسانے خریدے گئے
مسکراہٹ لباں تے دفن هو گئی میرے سارے زمانے خریدے گئے

لکهاں سپاں دی شوکر ها لہجے دے وچ میتهوں معصوم جے کہج پیارے نہ پوچھ
پچهاں هٹدے گے جوش تهکدے گے رات وچ بڈ گے هن کنارے نہ پوچھ
میں تاں تربت دے زندان وچ قید هم میتهوں حاکم مقدر گزارے نہ پوچھ
میری اکهیاں دی زردی حقیقت دا رنگ مہرباناں دے خفیہ اشارے نہ پوچھ

زندگی دے زمانے توں نفرت ملی موت آ تیرے نال دوستی کر لواں
دوست آ مینوں بےشک قتل چا کریں تهوڑی مہلت چا دے مےکشئ کر لواں
پیگ جہڑی جهٹائ کدی سون وچ انہاں لانواں دے سنگ خود کشی کر لواں
یا محبت یا محبت دا نعرہ بلند کر کے میں سولی تے چڑهاں دل لگی کر لواں

جینوں طوفان اکثر مٹیندے رہے زندگی دے تماشے دا کردار هاں
الفتح الفتح ماضی دے وعدیوں میں امیداں دے لشکر دا سالار هاں
خود فریبی دے خواباں توں بیدار هاں هاسیاں دے ہجوم اچ عزادار هاں
فرق سکهاں تے دکهاں دی نگری دا هے کل وی سردار هم اج وی سردار هاں

کئیں دی ناقص امیداں دے میعار تے میں نماشاں دا سر تاج سوتا هوسا
غم دے گرداب وچ کئ جوانی دا چن بے بسی دا اخیری میں غوطہ هوساں
میری قوت تے بازو دونویں مفلوج هن بھاویں زخماں دے وچ میں پروتا هوساں
کتهوں تائیں بهج کے ویسے میرے قاتلا تیتهوں پہلے حشر وچ کهلوتا هوساں

No comments:

Post a Comment

قوم اور گدھا

 بند دکان کے تھڑے پر بیٹھے دو بوڑھے آپس میں باتیں کرتے ہوئے ہنس ہنس کر لوٹ پوٹ ہو رہے تھے کہ ایک متجسس راہگیر نے ان سے اتنا خوش ہونے کی وجہ ...