Thursday 17 October 2019

ایک درخت دی فریاد

ایک درخت دی فریاد

ہک دیہنہ دی گل اے سویرے سویرےمیں بستر چوں اٹھیا کراں باہر سیر اے
نہر دےے کنارے تے میں جا رہیا ساں نظر اپنی ماحول تے پا رہیا ساں
بہاراں دی رت ہائی منظر حسیں ہاہ پکھواں دا بولن بڑا دلنشیں ہاہ
رستے دے وچ ہک شجر جھکیا ڈٹھا میں اس باوفا دا صبر مکیا ڈٹھا
سر سٹ کے سجدے اچ روندا پیا ہاہ گئے وقت نوں اوہ بلاؤندا پیا ہاہ
میں پچھ بیٹھا نپ کے سکے رکھ دی ٹاہنی مینوں کھول کے دس تو اپنی کہانی
اس رو کے دتا ایہہ مینوں جواب اےناں پچھ، میرے غم دی تو جھلسیں ناں تاب اے
مینوں ہک بشر ایتھے مل لے کے آیامیرا دھڑ زمین اچ اوھنے چا لکایا
اوہ نت روز پانی پلاندا رہیا سی مینوں اپنی الفت وکھاندا رہیا سی
میری سیوہ وچ اوس بڑا زور لایا پھر میتھے جوانی دا ہک دور آیا
میں اوہندی وفا دا انج بدلہ چکایا میں پھولاں تے پھلاں دا سائے بھار چایا
چالی 40 سال خدمت کریندا رہیا ہاں اوہنوں اپنی چھاں تے بہیندا رہیا ہاں
میں دھپاں تے لوواں وی ساہندا رہیا ہاں پر اوہنوں اپنے میوے کھلاندا رہیا ہاں
بڑھاپے دے وچ اوہ سہارا ناں بنیا میرے دکھاں درداں دا چارا ناں بنیا
جہندے ناویں ہو کے حیاتی گزاری مینوں ویچ کے بن گیا اے وپاری
میری جڑ کھلو کے پٹیندا رہیا اےمیرے دل تے آرے چلیندا رہیا اے
میری اپنی حسرت ختم ہوئی تمام اےمیرا سارے رکھاں نوں دیویں پیغام اے
وفا کر کے شاہین لیا آزما اے بشر اس زمانے دا بہوں بےوفا اے

No comments:

Post a Comment

قوم اور گدھا

 بند دکان کے تھڑے پر بیٹھے دو بوڑھے آپس میں باتیں کرتے ہوئے ہنس ہنس کر لوٹ پوٹ ہو رہے تھے کہ ایک متجسس راہگیر نے ان سے اتنا خوش ہونے کی وجہ ...